Sunday, May 12, 2013

BİR IŞIKSIN CANIM ANNEM & ANNEM BİR MELEK

Bir Işıksın Canım Annem

Kolay mı iki çocuğa yetişmek?
Birini yedirip diğerini giydirmek.
Okulda yüzlerce öğrenciye bilgi öğretmek,
Bütün gün uğraşıp didinmek...

Ben bu yorgunluğu bilemem,
Bir ışıksın canım annem.

Derdimi hep sana anlattım,
Kâh güldüm,kâh ağladım;
Korktum,kahkaha attım.
Bazen de...
Seni üzecek şeyler yaptım.
İnan bana, çok pişmanım...

Senin kırılmanı istemem,
Bir ışıksın canım annem.

Hastalanma...
Üzülüyoruz,korkuyoruz;
Çünkü seni çok seviyoruz.
Hep yanımızda istiyoruz...

Geçmiş olsun güzel annem,
Işığımsın canım annem,
Meleğimsin güzel annem!



Annem Bir Melek

Annem,sen benim meleğimsin,
Birtanemsin...

Anneciğim, ben senin kollarında büyüdüm, büyüdüm küçükken.
Anneciğim, ben senin kollarında uyudum, uyudum küçükken.

Anneciğim, seni seviyorum,
Çok seviyorum anneciğim.

Canım annem, güzel annem,
Tatlı annem BİRTANEM.

No comments: