Saturday, March 31, 2007

KISA KISA




Kızkardeşim ve blogumdan haberdar olan arkadaşlarım yazılarımın kısa oluşundan şikayet ediyor.Neden kısa kısa yazıyormuşum.İki seçeneğim var
1-Zehra kucagımda bir elim klavyede bir elimle onu tutarak,Nursel ortalıkta hopluyor
2-kuzucuklar uyumuş ben gözlerimi açık tutmaya çalışarak bilgisayarın başında geceyarısını geçmiş bir vakitte.Sabah 7.00 da uyanılacak .Zehra abartmıyorum 5 bilemedin 10 kez uyanacak.Şimdi söyleyin bakalım hangi ara uzuuuuuuuuuun uzuuuuuuuuun yazayım?????????????????????????????????????????????????????????????? cevap bekliyorum!Ben söyleyeyim Kuzucuklar biraz daha büyüyünce belki mümkün olur:-)ayrıca Fatma teyze Fatma Teyze ordan söylemesi kolay Ben akşam eve gelip masabaşına geçemiyorum.Annemle oturmuyorum.Şikayetçi değilim ancak bu kadar oluyor.İnşallah evlenir 2 çocuk sahibi olursun.

No comments: